Tuesday, May 19, 2015

What I pack for a beach day with my child!

Hi everyone!

I wanted to write a special post because summer is almost here and going to the beach is must do if you can do it. Your kids will love it and it's a simple way to spend a fantastic family day by playing, swimming and tanning!
If you want to know what I take with me to the beach , just keep reading ;)


So let's jump into it!



let's start with adults needs and especially my bag:

- A pair of sunglasses: I always have one in my purse anyway 
- My wallet ( my beach wallet with some cash  because I don't want to lose anything important, so I only take cash)
-  Sunscreen SPF 60+ because of my rosecea
- My lip balm
- Hats
- Some spray for my hair in order to protect them from the sun exposure
- Some bobby pins and hairs ties 
- An extra outfit
- Towels
- An umbrella
- Chairs if you don't want to sit on the sand and a big beach blanket
- Book, music, Ipad etc...
- My phone
- Emergency kit: I always have one on me because I have a child; I can't go out without it (you can check my article : http://sharingmylifestyle.blogspot.ca/2015/02/whats-in-my-diaper-bag_1.html to see what's in my emergency kit)




 For my kid (you can add more depending on how many kids you have):

- Sun screen for kids ( waterproof)
- A hat
- A swimming  suit or shorts + the rash guard that goes with it 
- Swimming float or arm floats 
- Water shoes 
- Sand toys
- A ball
- A towel
- Extra set of clothes
- If your kid wears diapers bring some with you and wipes as well


My food bag:

I love preparing my food the night before this will help me to save time and prepare good things to eat!
- A lot of water
- Some snacks: you can prepare some veggies and fruits ( this is what I do) they will give to your kid some vitamins, energy and will hydrate them as well!
- Some cookies
- Some cheese
- Juices or any other beverage you want to drink
- You can prepare some sandwiches
- Salad such as pasta salad for example

I know you can think it's a lot but trust me once there you'll be happy to find all those things!
The only thing you have to do now is to prepare your own bags and enjoy a beach day with your family! You can also comment this article and follow me ;)!


Thanks for reading! talk to you soon !! If you have any question you can ask me on my social networks:


XOXO


Bonjour à tous,


Je voulais écrire un article spécial car l'été approche et aller à la plage est l'une des activités les plus prisées en vacances.  Si vous avez une plage a proximité vous devez y aller! Vos enfants vont adorer et c'est un moyen simple de passer une journée formidable en famille tout en jouant, nageant et bronzant!
Si vous voulez savoir ce que je prends avec moi lorsque je vais à la plage, continuez à lire;

nous allons commencer avec le sac des adultes et particulièrement le mien:

- Une paire de lunettes de soleil: j'en ai toujours une paire dans mon sac
- Mon portefeuille (je ne prends que de l'argent comptant car je ne veux pas prendre le risque de perdre des papiers importants)
- Crème solaire SPF 60+ à cause de ma rosacée
- Mon baume à lèvres
- Chapeaux pour tout le monde!
- spray pour protéger mes cheveux
- des épingles à cheveux ainsi que des élastiques
- Une tenue supplémentaire 
- Serviettes
- Un parasol
- Chaises si vous ne voulez pas vous asseoir sur le sable et un grand drap de plage
- Livre, musique, etc ... Ipad
- Mon téléphone
- Trousse d'urgence: je l'ai toujours sur moi parce que j'ai un enfant, je ne peux pas sortir sans elle:
(vous pouvez consulter mon article: http://sharingmylifestyle.blogspot.ca/2015/02/whats-in-my- couche-bag_1.html pour voir ce qu'elle contient)

 Pour mon enfant (vous pouvez ajouter plus de choses en fonction du nombre d'enfants que vous avez):

- crème solaire pour les enfants (waterproof)
- Un chapeau
- Un maillot ou un short  + T-shirt qui va avec
- bouée ou brassards
- chaussures d'eau
- jouets pour le sable
- Un ballon
- Une serviette
- Vêtements de rechange
- Si votre enfant porte des couches, en apporter avec des lingettes


Le sac de nourriture:

J'adore préparer ma nourriture la veille car cela permets de gagner du temps et de préparer de bonnes choses à manger!
- Beaucoup d'eau
- Des collations: vous pouvez préparer des légumes et des fruits frais, ils donneront à votre enfant des vitamines, de l'énergie et les hydrateront!
- Des cookies
-  Du fromage
- Jus de fruit ou autre boisson 
- Vous pouvez préparer des sandwiches
- Salades telle que la salade de pâtes par exemple

Vous allez vous dire que c'est beaucoup trop, mais croyez-moi, une fois là-bas, vous serez heureux de trouver toutes ces choses la!
La seule chose que vous avez à faire maintenant c'est de préparer vos propres sacs et profiter d'une journée à la plage avec votre famille! Vous pouvez également commenter cet article et de me suivre ;)!

Merci de m'avoir lue! à bientôt !! Si vous avez des questions, vous pouvez me les poser sur mes réseaux sociaux:

et YouTube (toujours en construction): https://www.youtube.com/channel/UC4oPV9L8B0CYxZa0PgGU9vQ.
Bises



 


No comments:

Post a Comment